Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

Spring Hit

Ανοιξιάτικη ημέρα ξημέρωσε και με βρήκε πάλι άσχημα κρυωμένη.

Κάνω παράξενες σκέψεις, ότι μάλλον ο οργανισμός μου το θέλησε για να ξεκουραστώ μετά το ξεπάτωμα των ημερών στο Λονδίνο. Ο οργανισμός μου το θέλησε, εγώ δεν το θέλησα.
Πώς γίνεται αυτή η απόσχιση;

Είναι φορές που σηκώνομαι από το κρεβάτι και ακούω μέσα μου ένα τραγούδι, σαν να έχει πατήσει το play αυτός ο άλλος μου εαυτός, αυτός που αποφασίζει να παραδοθεί στον εκάστοτε ανόητο ιό του κρυολογήματος, αυτός που μου βάζει όρια εκεί που λέω ότι θα πετάξω, αυτός που είναι σοφότερος από μένα, μάλλον...

Σήμερα ξύπνησα με αυτό.




Τριγυρνάει διαρκώς στα αυτιά μου και στο μυαλό μου.
Γαργαλάει τον ταλαιπωρημένο μου λαιμό.
Γαληνεύει απαισιόδοξες σκέψεις και τυχόν γκρίνια.

Μακάρι να το είχα στο κινητό για να το ακούω ξανά και ξανά πηγαίνοντας στη δουλειά. Αλλά έτσι κι αλλιώς, η μελωδία του, σαν το θεραπευτικό χαπάκι, παίζει στο repeat στο κεφάλι μου.


Η Άνοιξη είναι έξω από το παράθυρό μου, μεταμφιεσμένη σε μυρωδάτη μελαγχολία, ακόμα και αν τυπικά οι απόκριες έχουν φύγει. Κάθε φορά που έρχεται την αναγνωρίζω πρώτα στο μέσα μου, που αντιδράει διαφορετικά απ' ότι περιμένω.
Αυτή τη φορά επέλεξε να με κρατήσει λίγο πίσω. Να μου κλείσει τη μύτη για να χαρώ τις μυρωδιές της μετά με ευγνωμοσύνη. Να μου κάνει έκπληξη με τις εναλλαγές της για να μου θυμίσει ότι "τα πάντα ρει", που έλεγε ο Ηράκλειτος και η Μαμά μου, όποτε με βλέπει "κάπως".

Ας είναι αυτή η Άνοιξη γεμάτη μελωδίες σαν αυτή που με συντροφεύει από τα σημερινά μου όνειρα.

Θα είναι.


lift me – lift me from the ground
and don´t ever put me down – oh no
and don’t pick a fight with me
just flip a coin my love – you’ve won

oh Love – slips her hand inside my hand
oh Love – slips her hand inside my hand
I don´t care if you don’t want me
I’m yours – I’m yours right now

our years – are years well spent
we may never find out where they went – oh no
and I don’t mean to fight with you
now all our troubles and all our struggles they are through

oh Love – slips her hand inside my hand
oh Love – slips her hand inside my hand
I don´t care if you don’t want me
I’m yours – I’m yours right now

the wolf and the fox
they’re sleeping soundly with the elk and the ox
there’s a starry field around
this lowlit kingdom
where all our defences are down

oh Love – slips her hand inside my hand
oh Love – slips her hand inside my hand
I don´t care if you don’t want me
I’m yours – I’m yours right now

Wrecked, poor, naked and blind
I’m yours – I’m yours -right now

p.s.it photo by Laurie York, "ah Spring!", flickr

4 σχόλια:

Dreamy Cloud είπε...

Τι ωραίο τραγούδι.. Μακάρι να ξυπνά πάντα με τέτοιες μελωδίες!! Περαστικά σου..Καλο βραδάκι φιλάκια!!!!

mermyblue είπε...

dreamy,
οι Μadrugada είναι πολυαγαπημένοι!
ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
καλή άνοιξη να έχουμε!

the muppet show girls είπε...

Λατρεύω την άνοιξη και παρότι ευτυχώς δεν υποφέρω από αλλεργίες και ιώσεις συνήθως, με "αρρωσταίνει" από έρωτα.

Madrugada υπέροχοι!

Καλώς βρεθήκαμε...

Και περαστικά.Για να διαβείς μια υπέροχη άνοιξη!

mermyblue είπε...

αχ, αυτό με τον έρωτα ξαναπές το... και μόνο αυτές οι μυρωδιές και τα γλυκά βράδυα, τα υποσχόμενα καλοκαιρινές νύχτες με κάνουν λιώμα.

ευχαριστώ για τις ευχές μάπετ :)
το αυτό και δι υμάς