Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Φακές


Οι φακές είναι ένα θαύμα της φύσης.
Μια καφετιά θάλασσα, που μπορείς να βουτήξεις τη γλώσσα σου και να νοιώσεις την έκσταση της γευστικής απόλαυσης να φτάνει μέχρι το ακροκύτταρο του μικρού δαχτύλου του ποδιού.

Οι φακές είναι μυστηριακό, πληθωρικό φαγητό.
Ξεκινάνε σαν μονάδες που ενώνονται στο λασπωδες Ένα για να καταλήξουν σαν βαριά φυσίγγια στο στομάχι σου.Δεν σε κοιτάνε καθώς σε σκοτώνουν, προσποιούνται αδιαφορία και τρίβουν τα ανύπαρκτα χέρια τους, αυτά που ίσως έχουν στο κέντρο του σπόρου, για τη δυσπεψία που θα σου φέρουν.

Παρόλη την πονηριά τους γίνονται θυσία για σένα καθώς ανακατεύονται ερωτικά με τα γαστρικά σου υγρά. Η μυστηριώδης δύναμη του Καφέ τους Χρώματος σε τροφοδοτεί για κανένα εικοσιτετράωρο με ενέργεια.

Την τελευταία λέξη, βέβαια, την έχουν πάντα αυτές.
Σε Αέρινη Μορφή βγαίνουν ξανά στο σύμπαν να συναντήσουν τις αδελφές τους ή τα ξαδέλφια τους τα Φασόλια και άλλα όσπρια, φέρνοντας τον θύτη τους ενώπιον των εντερικών του ευθυνών.

Οι φακές είναι πάντα νικήτριες.
Αλλά και να μην ήταν, εγώ θα τις λάτρευα όπως τώρα.

19 σχόλια:

Εφη είπε...

εγω δεν τις συμπαθω καθολου αυτες τις πονηρες κυριες που λεγονται φακες. κι ας ειναι νικητριες.
μαρεσε ομως με τον τροπο που τα εγραψες. μεκανες και γελασα μεσονυκτιως. χαχαααα. καλο σου ξημερωμα.

Ανώνυμος είπε...

Μόνο ωμές μου αρέσουν.
Αλλά ο τρόπος που περιγράφεις το πως επιστρέφουν στο σύμπαν... ε εντάξει με έκανε να γελάσω απίστευτα.

Margo είπε...

Χαχαχα είσαι τρομερή!!!
Απίστευτη περιγραφή μας αρέσουν πολύ τις τρώμε σχεδόν κάθε βδομάδα. Τα παιδιά τις λατρεύουν.
Μπράβo Mermy μου είσαι απίθανη :))

Margo είπε...

Ξέχασα... σήμερα μαγειρεύω φακές :))

k είπε...

χαχαχαχα! τρελοκόριτσο!!! :*

mermyblue είπε...

@ Έφη
τις αδικείς, τις καημένες...δώστους άλλη μια ευκαιρία! :D

@Μπινέλ
ΩΜΕΣ???
εδώ κολλάει το φάε ένα πιάτο φακές κ πήγαινε κάθησε δίπλα σε όποιον σε πίκρανε :DDD

@Margo
αχ μ' αρέσει που τα παιδάκια τις συμπαθούν! συνήθως είτε αδιαφορούν είτε τις μισούν λόγω όψης, θα έλεγα.
Ελπίζω να φάγατε καλά κ να μην σας βασάνισαν, οι σαδίστριες!:)

@Κaya
KEΡΝΑΩ ΦΑΚΕΣ ! :ΡΡΡ :D

Dreamy Cloud είπε...

Πώπω.. τις λατρεύω τις φακές!!! :))
Τελικά με τα λεγόμενα σου είναι πολύ σημαντικές, δεν το είχα σκεφτεί έτσι!! :Ρ Φιλάκια πολλά Μερμυ μου!!

Tyler Durden είπε...

ωμές πώς τις τρως βρε μπινελικομίστρες; όταν είναι πρασινες και τρυφερές στο φυτό;

Ανώνυμος είπε...

Tyler Durden >
Ναι και μετά πάω και μασάω και λίγο τριφύλι...

IZA είπε...

Μου άρεσε πολύ το κείμενό σου. Πριν παντρευτούμε σε κάποια γενέθλια μου, ο άντρας μου μού έκανε δώρο ένα πάνινο κεντητό τσαντάκι γεμάτο φακές Εγκλουβής (οι καλύτερες φακές). Στην αρχή ξαφνιάστηκα, μα πριν προλάβω να του βάλω τις φωνές μου έδωσε ένα τρισέλιδο κείμενο που μου είχε γράψει, εξηγώντας μου γιατί αυτό το δώρο. `Ηταν υπέροχο. Τα έχω φυλλάξει (15 χρόνια) και το κείμενο μα και τις φακές. Πολλά φιλιά.

mermyblue είπε...

IZA μου
τελικά οι φακές έχουν κάτι το μυστηριακό όπως λέω! έφεραν έμπνευση κ στον αγαπημενο σου (μα 3 σελίδες!), έφεραν έμπνευση κ σε μένα...ποιός ξέρει κ σε πόσους άλλους
φιλιά οικογενειακώς :)

k είπε...

http://www.swishing.gr/

Την Κυριακή!!! Σε περιμένω για κοκτέιλ! ;)

ολα θα πανε καλα... είπε...

ήρθα και ζαλίστηκα με το αφιέρωμα για τις φακές.Μου φέρνουν δυσπεψία,οι άτιμες,ένα κάψιμο στο στομάχι.Εγώ προτιμώ τα παρεξηγημένα ρεβιθάκια.Ξέρω,σε πολλούς δεν αρέσουν.Πρωτότυπη ανάρτηση!

happypepper είπε...

Λοιπόν, καταρχήν εύγε θεματολογικώς!
Δεύτερον, κάνω πολύ καλές φακές, και μου αρέσουν και ιδιαιτέρως. Τρίτον, σούπερ για "δεκέμβρη"...
Φιλιά!

Σοφία είπε...

Λατρεύω τις φακές, όχι μόνο τις καφέ, αλλά και τις κόκκινες :-)

mermyblue είπε...

@oλα θα πάνε καλά
μμμ, τα ρεβύθια...η σχέση μας είναι αδιάφορη...και κάπως έτσι σπάνια. τις προάλλες βέβαια τα τίμησα καθότι ήταν το μοναδικό πιάτο στο σπίτι...δεν με πείραξαν και δεν με απογοήτευσαν...συμπαθητικά...ως εκεί όμως

@happypepper
για στείλε κανένα πιάτο προς τα εδώ.
και, έχεις δίκιο ότι είναι σούπερ για χειμώνα, οπως κ οι σούπες γενικότερα

@Σοφία
κόκκινες; δλδ με ντομάτα παραπάνω; θα το κοιτάξω το θέμα του μακιγιάζ τους :)

elafini είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά :-)

Έχεις αναρτήσει κάπου τη λίστα με τα σάουντρακς και δεν τα έχω δει;
Έχεις χρόνο μέχρι τέλος του μήνα έτσι κι αλλιώς ;
)

(ωραίες και οι φακές...σαλάτα ;))

happypepper είπε...

Μη μου λες για σούπες - έφαγα κάτι σούπες στη βουδαπέστη άλλο πράγμα!
Χρόνια Πολλά!

mermyblue είπε...

@ ελαφίνι
δεν πρόλαβα καθόλου να κάνω λίστα με τα σάουντρακς τελικά...με το ζόρι έμπαινα από το φόρτο δουλειάς να γράψω δυό γραμμές απάντηση εδώ. ίσως την επόμενη...δεκαετία :)

οι φακές σαλάτα είναι εξίσου μοχθηρές αλλά νοστιμότατες!

χρονια πολλά

@happypepper
για πες για τις σούπες που έφαγες...θα μου έρθει καμιά ιστορία για άναρτηση!
χρόνια πολλά