Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Τα όνειρα μου είναι χρωματιστά

Για λίγο χάθηκα στον παράλληλο πλανήτη του Παρελθόντος.
Όχι του πολύ μακρινού, του κοντινού που μοιάζει όμως τόσο μακρινό.

Κάποια πρόσωπα εκεί είναι σαν να μην τα γνώρισα ποτέ.
Κόντεψα σχεδόν να μετανοιώσω για το χρόνο, την επένδυση, τα συναισθήματα που ένοιωσα.
Ίσως μετάνοιωσα κιόλας. Και δεν μου αρέσει να μετανοιώνω ούτε να κοιτάζω πίσω με πίκρα. Η πίκρα είναι δηλητήριο στην ψυχή. Βάφει με γκρίζα χρώματα τη χρωματιστή της αύρα. Δεν την θέλω.

Αλλά μερικές φορές το γκρίζο είναι το ιδανικό ουδέτερο φόντο για να φανούν τα άλλα χρώματα. Μερικές φορές...

Το άσπρο φόρεμα που φορούσα στροβιλίζεται σαν Δερβίσης μαζί με το κομμάτι του εαυτού που θέλησα να χαρίσω σε εκείνους τους ανθρώπους και σε εκείνες τις στιγμές και τελικά δεν άξιζαν.
Λερωμένο το βγάζω και το πετάω στα σκουπίδια. Δεν θέλω πια ούτε να το σώσω ούτε να το ξαναφορέσω. Δεν θα ξανακατέβω στην κόλασή τους.

Προχωρώ πια ήσυχα στο ανθρώπινο πλήθος και κοιτάζω βαθιά μέσα στα μάτια τον καθένα πριν ανθίσει το λουλούδι της φιλίας, της εμπιστοσύνης, του έρωτα.
Και η Άνοιξη έρχεται με αργά και σταθερά βήματα.
Και πάντα Χορεύει.



5 σχόλια:

kovo voltes... είπε...

Με αργά και σταθερά βήματα μαθαίνουμε τους χορούς της ζωής. Ε, κάπου θα παραπατήσουμε, κάπου θα ισορροπήσουμε...Σημασία έχει η προσπάθεια ;))

Pompeia είπε...

Γοργονιώ μου, η Άνοιξη έρχεται και κάθε φορά είναι γεμάτη χρώματα. Βάλε λοιπόν το καθαρό σου άσπρο φουστάνι και άσε την άνοιξη να ζωγραφίσει πάνω του ό,τι θέλει αυτή!

Αγκαλιά από μακριά,
γιατί εγώ είμαι ακόμα λερωμένη από τα δικά μου γκρίζα
αλλά πού θα πάει, θα κάνω κανένα μπάνιο...

Unknown είπε...

stegnokatharistirio "kapoios(/oi) sagapaei"..kai nai eimai KAI egw :)

moutro είπε...

Χοροπηδηχτή γοργόνα μου. Σμουτς

mermyblue είπε...

Κόβω Βόλτες
η προσπάθεια μένει σε όλα. Κι ας πέσουμε.
Την καλησπέρα-καλημέρα μου :)

Πομπηία μου
όλα τα χρώματα έχουν το χρόνο τους. Και όλα τα ρούχα δεν είναι για όλες τις εποχές...και τους καιρούς.
Ας φορέσουμε ότι κάνει την ψυχή μας να ηρεμεί. Ακόμα και γκρι. Χρειάζεται που και πού.
Πολλά φιλιά. Περιμένω νέα σου.


Φωτεινούλα μου
καλώς ήλθες κ από εδώ...
Πάμε για Paintball? (ή μήπως είμαστε ήδη;)


Μούτρε
φιλιά πολλά! ανοιξιάτικα!